Нека да поговорим за социалните мрежи и бизнеса. Все по-често компаниите имат по-ясно изразено присъствие в социалните мрежи. Всъщност тези фирми, които нямат социални профили, започват да стават остарели, защото … какво прави клиентът, когато иска да знае повече за продукт или център? Търси в интернет, където ще открие голямо разнообразие от профили с информация, мултимедийно съдържание и общност с едни и същи интереси и / или съмнения.
Ето защо препоръчваме на вашия естетичен център да има профили в “Google”, “Instagram”, “Facebook” или “Twitter”, например (сред всички възможности, които социалният медиен свят предлага). С тази дигитална маркетингова дейност ще получите:
– Видимост: благодарение на социалните мрежи можете да направите вашия естетичен център да премине граници, да преминете отвъд и да бъдете известни на по-голяма аудитория. Не само вашите клиенти или хора в квартала ще знаят за вашето съществуване, но и всеки, който се интересува от каквато и да е процедура, която предлагате в центъра си.
– Увеличаване на посещенията / продажбите: повече видимост, повече продажби. Причина и ефект. Ако вашият център за красота е известен на повече хора, вие ще увеличите броя на процедурите, като запълните работния си график по-бързо.
– Общността: малко по малко ще образувате общност от последователи, които ще споделят вкусове и интереси. Социалните мрежи ще ви позволят да поддържате ежедневна и пряка връзка с тях, която ще става лоялна във времето.
– Обновяване или умиране: социалните мрежи не само се фокусират върху вашите клиенти. Те също са чудесно средство за контакт с други центрове или професионална гилдия. Ако сте информирани за последните новини, подновявайте продуктите си и знайте, че най-новите актуални процедури могат да бъдат по-лесно промотирани благодарение на Instagram, Facebook или Twitter.
– Обратна връзка: Ще ви бъде много по-лесно да знаете от първа ръка коментарите и критиките, направени от вашите клиенти благодарение на социалните мрежи. Тъй като едно нещо е сигурно, за всички нас е по-лесно да дадем мнението си, ако между нас има екран. Броят на коментарите ще бъде по-голям и това само ще ви помогне да подобрите и укрепите слабите места в центъра си.
Както виждате, присъствието в социалните мрежи може да донесе много ползи за вашата работа. Разбира се, трябва да го използваме етично, винаги да публикуваме истинско съдържание и да уважаваме публиката си.
И ако след като опитат терапия, клиентите ви го отразяват с нещо подобно в своите социални профили или на вашата страница, може да сте доволни, работата ви ще ви достави удоволствие.